Adresse: Høje Sandbjergvej 12, 2840 Holte. Der kan ikke skrives til adressen, da der ikke er postkasse ved ejendommen.

Medlemmer: Foreningens medlemmer kan benytte Høje Sandbjerg, når de har lyst, under behørig hensyntagen til hinanden, og når der ikke er andre, som har reserveret området til særlige aktiviteter, dvs. når reservationsoversigten viser, at området er frit. Hvis der luftes løse hunde, skal de være under streng kontrol.

Ønsker et medlem at reservere Høje Sandbjerg til medlemspris kan dette ske efter aftale med Sandbjerginspektøren.

Udlejning: Når Høje Sandbjerg ikke er anvendt af foreningen eller dets medlemmer, kan andre, som dyrker aktiviteter i lighed med foreningens, leje lejren og øvelsesområdet. Det er for eksempel til orienteringsaktiviteter, spejdere og kursusvirksomhed samt skoler og private.
Lejen skal aftales med Sandbjerginspektøren Sandbjerginspektøren. Prisen er 210 kr. pr. mand pr. dag, dog mindst 2520 kr. For weekendpriser, og priser ved længerevarende ophold, se prislisten. Lejen dækker almindeligt forbrug af vand, elektricitet, brænde, parkering, affald etc.
Der er mulighed for få rabat for spejdere og skoler.

Rengøring: Ønskes støtte til rengøring anvendes firmaet Jonathan Pedersen, Tranegårdsvej 29 B, 2900 Hellerup, Tlf. 40981314, Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Vi lejer ikke Høje Sandbjerg lejren ud til fester, fx. konfirmationer og bryllupper eller til skoleaktiviteter fx. blåbogs- eller rusture, som ikke er lærerstyrede eller hvor der er ansvarlige voksne til stede.

Ønske om at bese lejren og området med henblik på leje kan ligeledes aftales med Sandbjerginspektøren.

Offentlig transport: Der er to busruter, som har stoppested nær lejren. Det er linje 197, med stoppestedet Bakkefaldet og linje 354 med stoppestedet Vildtfogedvej.

Brænde: Foreningens medlemmer og venner har mulighed for at købe brænde. Brændet sælges såvel i meterstykker som tørret og kløvet. Ønske om afhentning af brænde kan aftales med Kassereren.