Deltagere i klubmesterskab o-løb 9 maj 2015 Feltsport: fra v.: Nis, Erling, Carsten, Torkild, Christian, Peter, NEOH og Jesper. Birger tog billedet.

Klubmesterskab i O-løb 9 MAJ

Vi afholdt klubmesterskab i en velklædt Rude Skov den 9 maj. Troels havde indvilliget i at lave 2 baner og hvem kan modstå udfordringen når en af landets bedste banelæggere og korttegnere bliver sluppet løs i hjemmebane skoven? Der var samlet fra et startsted NV for lejren, hvorefter banen var med gaflinger i to hovedområder, hvor posterne stod tæt. Det gav voldsom aktivitet og stress? i små områder, hvor løberne orienterede på kryds og tværs og ikke nødvendigvis til samme poster!

Sidste post var ved Villaen og målet i Lejren. Der var flere tætte dueller, men først ud af skoven kom Christian Saxe som genvandt sit klubmesterskab. For enkelte af de rutinerede løbere var banen dog så udfordrende og udmattende at de ved udgang fra skoven løb stålsat direkte mod lejren og var på vej til at glemme sidste posten! De blev selvfølgelig venligt gjort opmærksom på fadæsen og sendt ud til sidsteposten, men for ”alletiders AS klubmester” W kostede det placeringer.

Dagen blev afrundet behørigt med frokost, tur på Bjerget i selskab med vores bedre halvdele. Tak til Troels for super baner og tillykke til Christian, som afslutningsvis blev gjort opmærksom på at man ikke kan vinde klubmesterskabet 3 år i træk!!!

Resultater

Mesterskabsbane 6,0km